Wszystkie aktualności
Już 14 grudnia czeka Was wieczór wypełniony adrenaliną i zapachem benzyny. Batalia o tytuł mistrzowski najlepszych zawodników na świecie rozegrana zostanie w akompaniamencie ryku silników oraz gorącego dopingu kilkunastotysięcznej publiczności zgromadzonej w Arena Gliwice.
Razem z Black, który jest sponsorem całego cyklu zawodów SuperEnduro, zawodnicy dostarczą Wam solidną dawkę sportu na najwyższym poziomie, połączoną z niesamowitym show!
Na bramkach startowych zobaczymy z pewnością takie gwiazdy jak:
Billy Bolt – czterokrotny Mistrz Świata oraz prawdziwa ikona SuperEnduro,
Teddy Błażusiak – sześciokrotny Mistrz Świata oraz pięciokrotny Mistrz Ameryki, najbardziej utytułowany zawodnik w historii SuperEnduro
Dominik Olszowy – Mistrz Świata Juniorów, nasza biało-czerwona duma, która z determinacją walczy o podium w klasie Prestige!
FoodCare, lider na polskim rynku spożywczym, wprowadza nowe, wyjątkowe produkty marki Gellwe, skierowane do miłośników domowych wypieków: babeczki Choco Lawa, Ciasto Zebra oraz Babeczki Jagodzianki. Nowości w ofercie, to połączenie tradycji z trendami, które zachwycą każdego fana pieczenia i sprawią, że przygotowanie deserów stanie się jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Nie trzeba być mistrzem cukiernictwa, wystarczy, mieć pod ręką produkty Gellwe, bo… z Gellwe zawsze wychodzi!
Nowości od Gellwe:
Marka Gellwe, znana z wysokiej jakości i innowacyjnych rozwiązań w świecie wypieków, nie przestaje zaskakiwać, wprowadzając produkty, które łączą w sobie smak, prostotę przygotowania i kreatywność w kuchni.
Babeczki Choco Lawa – Prawdziwa gratka dla miłośników czekolady! Ten deser - z płynnym wnętrzem w stylu "lava cake" - to idealna propozycja na wyjątkowe okazje. Jego intensywnie czekoladowy smak i efektowne płynne nadzienie sprawią, że stanie się gwiazdą każdego przyjęcia. Babeczki najlepiej smakują na ciepło, z dodatkiem owoców, cukru pudru, konfitury, lodów lub bitej śmietany.
Ciasto Zebra – Znane i lubiane ciasto w nowoczesnym wydaniu o smaku czekoladowo-malinowo-waniliowym. Dzięki charakterystycznym paskom, ciasto Zebr,a to nie tylko wyjątkowy smak, ale i estetyczna uczta dla oka. Idealne dla rodzinnych spotkań, dzieci pokochają jego zabawny wygląd, a dorośli – wyjątkowy, puszysty smak.
Babeczki Jagodzianki – Tradycja w nowej odsłonie! Te pyszne babeczki z nadzieniem jagodowym łączą w sobie smak klasycznych jagodzianek z wygodą szybkiego pieczenia. Dzięki specjalnej recepturze, przygotowanie babeczek jest proste i szybkie, a ich smak to wspomnienie „babcinych” domowych wypieków
Wszystkie ciasta są produkowane bez użycia oleju palmowego i bez syropu glukozowego. Desery są szybkie i łatwe w przygotowaniu. Wystarczy tylko około 15 minut by cieszyć się ciastem „jak z cukierni”. Prostota przygotowania i walory smakowe sprawiają , że ciężko się oprzeć tym produktom!
Łatwe przygotowanie, niezawodny smak
Nowe propozycje od Gellwe, zostały stworzone z myślą o tych, którzy cenią sobie szybkie i proste rozwiązania w kuchni, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z jakości i domowego smaku. Każde z ciast jest łatwe w przygotowaniu, co sprawia, że nawet początkujący w kuchni mogą zaskoczyć swoich bliskich pysznymi deserami – „jak z kawiarni”.
"Nasze nowe produkty, to idealne połączenie tradycyjnych receptur i nowoczesnych trendów. Chcemy, aby Gellwe było synonimem wyjątkowych chwil spędzonych z rodziną i przyjaciółmi przy domowych wypiekach. Produkty takie jak Babeczki Choco Lawa, Zebra czy Babeczki Jagodzianki mają na celu nie tylko zachwycić smakiem, ale także sprawić, że pieczenie stanie się czystą przyjemnością, w myśl naszego hasła: Gellwe – zawsze wychodzi" – mówi Iwona Bulińska, Senior Brand Manager marki Gellwe.
FoodCare, przeprowadza rebranding marki Fitella, której misją jest promowanie zdrowego stylu życia. Nowa odsłona, to nie tylko nowoczesna identyfikacja wizualna, ale także rozszerzona oferta produktów, pod nazwą Fitella Protein, dopasowanych do potrzeb aktywnych i świadomych konsumentów.
Od lat Fitella kojarzy się z wysoką jakością produktów śniadaniowych, które wspierają zdrowe nawyki żywieniowe. W odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów, Fitella przeszła rebranding, którego celem jest jeszcze dalsze wzmocnienie rozpoznawalności marki wśród konsumentów, jako nieodłączny element codziennego zdrowego stylu życia.
Nowa wizualizacja i misja
Nowa identyfikacja wizualna Fitella odzwierciedla świeżość, lekkość i dynamikę, która idzie w parze z filozofią marki. Odświeżone logo i opakowania produktów są teraz bardziej minimalistyczne, co podkreśla naturalność i prostotę oferowanych składników. Grafika koncentruje się na harmonii z naturą i aktywnym trybie życia, a jednocześnie nowoczesny design opakowań zwraca uwagę młodych, dynamicznych odbiorców.
Rozszerzona oferta produktowa
Marka wprowadza także nową linie produktów Fitella Protein, które odpowiadają na rosnące zainteresowanie zdrową żywnością i superfood. Fitella Protein jest nową linią produktów w kategorii muesli w 3 różnych wariantach smakowych:
- - tropikalna: papaya, ananas, banan
- - truskawka z czekoladą
- - banan z czekoladą
Produkty wyróżnia wysoka zawartość białka, z którego pochodzi 20% energii. Białko pomaga w utrzymaniu masy mięśniowej oraz zdrowych kości. Nowa Fitella Protein ma na celu zapewnienie pełnowartościowego, zbilansowanego śniadania w szybkim i wygodnym wydaniu.
- "Chcemy, aby Fitella stała się codziennym wyborem każdej osoby, która troszczy się o swoje zdrowie, ale jednocześnie nie ma czasu na długie przygotowywanie posiłków. Nasze produkty, to idealne rozwiązanie dla aktywnych kobiet, które szukają zbilansowanej i szybkiej opcji śniadaniowej" – mówi Iwona Bulińska, Senior Brand Manager marki Fitella.
Jeremy Sochan, utalentowany koszykarz NBA i ambasador marki 4MOVE, rozpoczyna swój trzeci sezon w najlepszej koszykarskiej lidze świata. Zawodnik San Antonio Spurs, znany z dynamicznego stylu gry, wszechstronności i niespożytej energii na parkiecie, nie tylko rozwija swoją karierę sportową, ale angażuje się również poza boiskiem jako twarz marki 4MOVE, lidera w branży napojów izotonicznych, oferującego produkty, które pomagają sportowcom utrzymać dobrą formę i odpowiednie nawodnienie.
W NBA trwają właśnie przedsezonowe sparingi, a oficjalne rozgrywki rozpoczną się 22 października.
Ten sezon przynosi nowe możliwości, zarówno na boisku, jak i poza nim. Mając pełne wsparcie marki 4MOVE i swoich fanów, Sochan ma nadzieję nie tylko na indywidualny rozwój, ale także na sukces zespołowy z San Antonio Spurs, zwłaszcza z nowymi zawodnikami w składzie:
- „Wchodząc w swój trzeci sezon w NBA, moim głównym celem jest dalsza nauka i rozwój jako zawodnika” - mówi Sochan. „Po wspaniałym lecie jestem podekscytowany powrotem na boisko z kolegami z drużyny. Mamy naprawdę dobrą grupę zawodników w San Antonio, a energia jest niesamowita. Ten sezon będzie udany!” – dodaje Jeremy Sochan.
Marka 4MOVE z dumą współpracuje z młodym, koszykarskim talentem i wspiera Jeremiego, jedynego polskiego zawodnika w NBA, na drodze do dalszych sukcesów w karierze sportowej.
- „Foodcare współpracuje z najlepszymi sportowcami od początku swojego istnienia. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był zupełnie naturalny. Jest autentyczny, szczery i idealnie pasuje do 4MOVE” - mówi Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare, producent 4Move.
Grupa FoodCare ogłosiła współpracę z Jeremy Sochanem w sierpniu 2023 roku. Koszykarz został twarzą napojów izotonicznych 4MOVE. Nowy ambasador dołączył do grona gwiazd sportu, z którymi dotychczas współpracował FoodCare. Produkty firmy promowali wczesniej m.in. Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica i Łukasz Podolski. 4Move jest oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Skupiając się na innowacyjności i wspieraniu sportowych sukcesów, marka 4MOVE doskonale wpisuje się w pasję Sochana do koszykówki i zdrowego stylu życia. Ambasadorstwo Jeremiego podkreśla jego zaangażowanie w profesjonalizm, który wspiera rozwój zarówno jego umiejętności fizycznych, jak i wytrzymałości psychicznej.
Puchar Frugo: znamy zwycięzców II edycji Turnieju Gry 1x1
-Zofia Kołodziej, Zuzanna Żak, Aleksander Bibułowicz oraz Aleksander Godziński – to zwycięzcy II edycji Turnieju Gry 1x1 – Pucharu Frugo. Rozgrywek, organizowanych przez PZPN, Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej, przy wsparciu sponsora tytularnego Frugo.
– „Puchar Frugo to miejsce, gdzie rodzą się przyszli liderzy piłkarscy. Wspierając ten Turniej, chcemy dawać młodym ludziom możliwość rozwijania swojej pasji, umiejętności i indywidualności. Frugo od zawsze stawia na energię, odwagę i kreatywność – wartości, które znajdują swoje odzwierciedlenie w wgrze 1x1. Wierzymy, że zwycięzcy Turnieju – młode i utalentowane dziewczynki i chłopcy, będą rozwijali swoje umiejętności i jeszcze bardziej zmotywowani, walczyli o marzenia. Jako oficjalny partner pierwszej Reprezentacji, liczymy, że niedługo zobaczymy ich na największych światowych stadionach piłkarskich – mówi Wiesław Włodarski, prezes FoodCare, producent Frugo.
Na płycie boiska PGE Narodowego, na której kilka dni wcześniej biegali m.in. Robert Lewandowski i Cristiano Ronaldo, zwycięzcy finałów wojewódzkich II edycji Turnieju Gry 1x1 – Pucharu Frugo w rocznikach 2013 i 2014, walczyli o miano najlepszej dryblerki i najlepszego dryblera w Polsce. Rywalizacji piłkarek i piłkarzy przyglądali się zarówno selekcjoner reprezentacji Polski mężczyzn, Michał Probierz, jak i selekcjonerka reprezentacji Polski kobiet, Nina Patalon.
Od tej edycji ambasadorami turnieju są Ewelina Kamczyk oraz Nicola Zalewski.
Wiosną w 14 województwach, które zgłosiły chęć dołączenia do II edycji Turnieju Gry 1x1 – Pucharu Frugo, blisko 55 tys. piłkarek i piłkarzy wzięło udział w eliminacjach klubowych, aby rywalizować o miano najlepszej dryblerki i najlepszego dryblera w kraju w czterech kategoriach wiekowych (U-8, U-9, U-10, U-11).
Spośród 64 finalistów finału ogólnopolskiego II edycji Turnieju Gry 1x1 – Pucharu Frugo zwycięzcami zostali: Zofia Kołodziej (rocznik 2014), Zuzanna Żak (rocznik 2013), Aleksander Bibułowicz (rocznik 2014) oraz Aleksander Godziński (rocznik 2013). W ubiegłym roku Zuzanna Żak również zwyciężyła w Turnieju Frugo.
Przed rozegranym finałem wszyscy uczestnicy rozgrywek oraz ich trenerzy zasiedli na trybunach PGE Narodowego i wspierali reprezentację Polski w meczu z Chorwacją. Zwycięzcy poszczególnych kategorii poza nagrodami rzeczowymi, otrzymali również zaproszenie do udziału w dziecięcej eskorcie podczas meczu Polska-Szkocja, rozgrywanego 18 listopada na PGE Narodowym.
16 października, 64 najlepszych młodych piłkarek i piłkarzy z 16 województw, spotka się na PGE Narodowym, by walczyć o tytuł najlepszego dryblera w Polsce, podczas Finału Ogólnopolskiego Turnieju Gry 1x1 – Pucharu Frugo.
Dzień wcześniej, wszyscy uczestnicy będą mieli wyjątkową okazję dopingować reprezentację Polski w meczu Ligi Narodów przeciwko Chorwacji. Dla zwycięzców turnieju, marka Frugo przygotowała wspaniałe nagrody, w tym zaproszenia do udziału w dziecięcej eskorcie podczas listopadowego meczu Polska-Szkocja.
Frugo, jako tytularny sponsor turnieju, aktywnie wspiera rozwój indywidualnych umiejętności piłkarskich, promując odwagę, kreatywność i energię – cechy, które idealnie wpisują się w filozofię Frugo.
Partnerstwo firmy FoodCare z Polskim Związkiem Piłki Nożnej nie kończy się na Pucharze Frugo. 4Move jest oficjalnym partnerem pierwszej reprezentacji, a Black i 4Move są sponsorami polskich sędziów piłkarskich.
Finał Ogólnopolski na PGE Narodowym to kulminacja miesięcy piłkarskich zmagań, które zainspirowały tysiące młodych ludzi. Marka Frugo nie tylko wspiera ich rozwój, ale również dodaje im siły do dalszego działania – zarówno na boisku, jak i poza nim.
– „Frugo od zawsze stawia na energię, odwagę i kreatywność – wartości, które znajdują swoje odzwierciedlenie w grze 1x1. Poprzez partnerstwo w Turnieju, pragniemy inspirować młode talenty, by walczyli o swoje marzenia, rozwijali umiejętności i przełamywali bariery” – mówi Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.
We wrześniu młodzi piłkarze i piłkarki z roczników 2013-2016 walczyli o miano najlepszych dryblerów w swoich województwach, uczestnicząc w finałach wojewódzkich II edycji Turnieju Gry 1x1 – Pucharu Frugo. Zwycięzcy z kategorii roczników 2013 i 2014 awansowali do Finału Ogólnopolskiego, który odbędzie się na PGE Narodowym. Dzięki wsparciu marki Frugo, jedna z najbardziej energetycznych i kreatywnych inicjatyw piłkarskich w Polsce ma szansę inspirować młode talenty do osiągania sukcesów na najwyższym poziomie.
Finały wojewódzkie – krok w stronę narodowego triumfu z Frugo
Turniej rozpoczął się 4 września finałami wojewódzkimi, w województwach lubuskim i świętokrzyskim. Spośród blisko 55 tysięcy młodych zawodników, którzy rywalizowali w eliminacjach klubowych, 1 500 walczyło o miano najlepszych dryblerów w swoim województwie.
Frugo – wspiera młode talenty piłkarskie
Jako marka pełna siły i witalności, Frugo nie tylko dodaje skrzydeł swoim fanom, ale również wspiera rozwój polskiego sportu. Puchar Frugo staje się coraz ważniejszym elementem w kształtowaniu przyszłych piłkarskich gwiazd, oferując młodym zawodnikom platformę do rozwoju i pokazania swoich umiejętności.
– „Puchar Frugo to miejsce, gdzie rodzą się przyszli liderzy piłkarscy. Wspierając ten turniej, chcemy dawać młodym ludziom możliwość rozwijania swojej pasji, odwagi i indywidualności, tak jak robi to Frugo od lat” – dodaje Prezes Włodarski.
Już w sobotę reprezentację Polski czekają kluczowe mecze z Portugalią, a we wtorek z Chorwacją. 4MOVE, jako oficjalny napój izotoniczny, wybrany przez PZPN dla naszej reprezentacji, będzie wspierać zawodników w trakcie przygotowań, treningów i meczów, zapewniając im optymalne nawodnienie.
Prezes FoodCare, Wiesław Włodarski, miłośnik sportu i kibic polskiej reprezentacji podkreśla wagę tego partnerstwa:
"Zawsze wierzyliśmy w siłę sportu i jego zdolność do łączenia ludzi. Nasze napoje 4MOVE zostały stworzone z myślą o wsparciu sportowców na każdym poziomie, od amatorów po profesjonalistów. Teraz, kiedy Polski Związek Piłki Nożnej, wybrał nasze napoje, mamy zaszczyt wspierać naszą narodową drużynę, dostarczając im produkty, które pomogą w walce o najwyższe cele. To dla nas niezwykle emocjonujący moment biznesowo, jak również prywatnie – wszyscy jesteśmy kibicami i wspieramy naszych piłkarzy. Dostarczając najlepsze produkty na rynku, chcemy przyczynić się do osiągnięcia przez naszą drużynę najwyższych trofeów, na które tak wszyscy liczymy.”
4MOVE, jako lider wśród napojów sportowych, oferuje produkty, które pomagają sportowcom na najwyższym poziomie utrzymać formę i kondycję. Marka od wielu lat zaangażowana jest w piłkę nożną, wspierając zawodników, trenerów, jak i kluby. 4MOVE współpracował do tej pory z takimi osobowościami futbolu jak Jose Murihno, Adam Nawałka, Jerzy Dudek czy drużyna Borussi Dortmund.
Partnerstwo 4MOVE z Polskim Związkiem Piłki Nożnej nie kończy się na współpracy z pierwszą reprezentacją. Black jest sponsorem polskich sędziów piłkarskich. A FRUGO wspiera młode talenty, organizując Puchar Frugo 1x1, który promuje indywidualne zdolności piłkarskie. Finał Turnieju odbędzie się już 16 października.
"Wspieranie piłki nożnej to dla nas nie tylko inwestycja w sport, ale również w przyszłe pokolenia młodych zawodników. Nasza współpraca z PZPN ma na celu rozwój zarówno profesjonalnego, jak i amatorskiego sportu w Polsce, a nasze produkty pomagają zawodnikom na każdym etapie ich kariery – od najmłodszych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z piłką, po mistrzów grających na najwyższym poziomie." - dodaje Prezes Włodarski.
4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Teraz zadba także o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024! Producent topowych napojów izotonicznych został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.
Marka 4MOVE w swoim DNA ma wpisany sport we wszystkich jego odsłonach. Jej produkty każdego dnia towarzyszą osobom, które cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas różnorodnych aktywności. 4MOVE wspiera również sportowców, którzy rywalizują na najwyższym światowym poziomie, jak koszykarz NBA Jeremy Sochan.
Dołączenie do grona oficjalnych partnerów Polskiego Związku Piłki Nożnej jest dla polskiego brandu kolejnym krokiem w realizowaniu strategii biznesowej i wzmacnianiu świadomości marki wśród miłośników sportu oraz zdrowego stylu życia. Napoje 4MOVE będą nieodłącznym elementem zgrupowań kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Ponadto logotyp marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich.
– Jesteśmy niezmiernie dumni, że napoje 4MOVE pomogą biało-czerwonym walczyć o zwycięstwa podczas nadchodzących mistrzostw Europy. Podobnie jak miliony polskich kibiców, traktujemy reprezentację jako dobro narodowe i mocno trzymamy kciuki za nasz zespół. Od wielu lat konsekwentnie inwestujemy w polski sport, zarówno ten profesjonalny, jak i amatorski. Cieszymy się, że objęliśmy teraz naszymi działaniami sponsoringowymi najpopularniejszą drużynę w kraju. Mamy nadzieję, że sukcesy reprezentacji przyczynią się także do budowania świadomość marki 4MOVE na kluczowych dla nas rynkach eksportowych – podkreśla Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare Sp. z o.o.
Współpraca z PZPN zakłada również działania wykraczające poza pierwszą reprezentację. Marki 4MOVE oraz BLACK zyskają tytuły oficjalnych sponsorów polskich sędziów, a marka FRUGO zostanie sponsorem tytularnym Turnieju Gry 1x1, którego główną ideą jest promowanie indywidualnych zdolności młodych zawodników oraz kształtowania ich odwagi na boisku.
Kup dowolny napój 4MOVE, zachowaj paragon i zarejestruj go na stronie konkursowej. To wystarczy, by wziąć udział w losowaniu sportowego samochodu BMW Serii 2 Gran Coupe! Ponadto, co tydzień, w wielkiej loterii 4MOVE można wygrać smartwatche Garmin, a każdego dnia na szczęśliwców czeka 100 zł w gotówce. A zatem, jak głosi przesłanie marki: „Now it's your move”!
4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Jej produkty towarzyszą również osobom, które nie uprawiają wyczynowo sportu, ale cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas codziennych aktywności.
Ambasadorem 4MOVE jest Jeremy Sochan, jedyny polski zawodnik w NBA. Podczas specjalnej konferencji prasowej koszykarz wielokrotnie podkreślał, jak duże znaczenie mają dla niego wartości, którymi kieruje się marka: – Wspólnie z 4MOVE mamy szansę promować „healthy lifestyle”. To bardzo ważne dla wszystkich, nie tylko dla profesjonalnych sportowców – mówił zawodnik.
Jeremy Sochan promuje obecnie napoje 4MOVE w kampanii: „Now it's your move to write your own story”. Teraz, zgodnie z jej przesłaniem, wystarczy wykonać ruch, aby wejść do gry o niezwykle atrakcyjne nagrody.
Wielka loteria marki staruje 13 maja i potrwa przez 5 miesięcy, do 13 października 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Raz w tygodniu wśród uczestników rozlosowany zostanie jeden spośród 22 sportowych smartwatchy Garmin Forrunners 965, a na głównego laureata czekać będzie luksusowe BMW Serii 2 Gran Coupe!
Jak wziąć udział w losowaniu?
Aby dołączyć do zabawy, należy kupić dowolny napój 4MOVE, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.4move.dobreaktywacje.pl.
Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest luksusowy samochód BMW X1! Na szczęśliwców czeka również codzienny zastrzyk energii i gotówki w 100-złotowych banknotach.
Nocą, gdy miasto budzi się do życia, zawsze pod ręką jest BLACK. Dostępny dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja energii potrzebnej, by królować na każdym polu.
„King of the Night” ma jednak coś więcej do zaoferowania dla swojego dworu. W poniedziałek, 29 kwietnia, startuje wielka loteria BLACK, która potrwa do 29 września 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Zaś na głównego laureata czeka luksusowe BMW X1!
Jak wziąć udział w losowaniu?
Aby wejść do zabawy, należy kupić dowolny napój marki BLACK Energy, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.blackenergydrink.dobreaktywacje.pl
Wraz z rozpoczęciem loterii wystartowała dedykowana akcji kampania 360. W sprzedaży pojawiły się już produkty z komunikacją loteryjną BLACK. Zaplanowano również szerokie działania reklamowe na terenie całego kraju, obejmujące zarówno OOH, digital, social media, jak i emisję spotów w telewizji.