Foodcare
O FIRMIE Historia Zarząd Działy Zakłady produkcyjne Foodcare na świecie Strategia podatkowa Ogólne warunki dostaw NASZE MARKI Black 4move Frugo Gellwe Fitella Ngine Ostromecko AKTUALNOŚCI because we care DLA MEDIÓW Do pobrania Informacje prasowe KARIERA KONTAKT O FIRMIE Historia Zarząd Działy Zakłady produkcyjne Foodcare na świecie Strategia podatkowa Ogólne warunki dostaw NASZE MARKI Black 4move Frugo Gellwe Fitella Ngine Ostromecko AKTUALNOŚCI DLA MEDIÓW Do pobrania Informacje prasowe KARIERA KONTAKT Strona główna Aktualności
Aktualności

Wszystkie aktualności

Puchar Frugo: Wielki Ogólnopolski Finał 1x1 na PGE Narodowym! Dodano: 10/15/2024 Frugo Piłka News Prasa

16 października, 64 najlepszych młodych piłkarek i piłkarzy z 16 województw, spotka się na PGE Narodowym, by walczyć o tytuł najlepszego dryblera w Polsce, podczas Finału Ogólnopolskiego Turnieju Gry 1x1 – Pucharu Frugo.

Dzień wcześniej, wszyscy uczestnicy będą mieli wyjątkową okazję dopingować reprezentację Polski w meczu Ligi Narodów przeciwko Chorwacji. Dla zwycięzców turnieju, marka Frugo przygotowała wspaniałe nagrody, w tym zaproszenia do udziału w dziecięcej eskorcie podczas listopadowego meczu Polska-Szkocja.

Frugo, jako tytularny sponsor turnieju, aktywnie wspiera rozwój indywidualnych umiejętności piłkarskich, promując odwagę, kreatywność i energię – cechy, które idealnie wpisują się w filozofię Frugo.

Partnerstwo firmy FoodCare z Polskim Związkiem Piłki Nożnej nie kończy się na Pucharze Frugo. 4Move jest oficjalnym partnerem pierwszej reprezentacji, a Black i 4Move są sponsorami polskich sędziów piłkarskich.

Finał Ogólnopolski na PGE Narodowym to kulminacja miesięcy piłkarskich zmagań, które zainspirowały tysiące młodych ludzi. Marka Frugo nie tylko wspiera ich rozwój, ale również dodaje im siły do dalszego działania – zarówno na boisku, jak i poza nim.

– „Frugo od zawsze stawia na energię, odwagę i kreatywność – wartości, które znajdują swoje odzwierciedlenie w grze 1x1. Poprzez partnerstwo w Turnieju, pragniemy inspirować młode talenty, by walczyli o swoje marzenia, rozwijali umiejętności i przełamywali bariery” – mówi Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

We wrześniu młodzi piłkarze i piłkarki z roczników 2013-2016 walczyli o miano najlepszych dryblerów w swoich województwach, uczestnicząc w finałach wojewódzkich II edycji Turnieju Gry 1x1 – Pucharu Frugo. Zwycięzcy z kategorii roczników 2013 i 2014 awansowali do Finału Ogólnopolskiego, który odbędzie się na PGE Narodowym. Dzięki wsparciu marki Frugo, jedna z najbardziej energetycznych i kreatywnych inicjatyw piłkarskich w Polsce ma szansę inspirować młode talenty do osiągania sukcesów na najwyższym poziomie.


Finały wojewódzkie – krok w stronę narodowego triumfu z Frugo

Turniej rozpoczął się 4 września finałami wojewódzkimi, w województwach lubuskim i świętokrzyskim. Spośród blisko 55 tysięcy młodych zawodników, którzy rywalizowali w eliminacjach klubowych, 1 500 walczyło o miano najlepszych dryblerów w swoim województwie.


Frugo – wspiera młode talenty piłkarskie

Jako marka pełna siły i witalności, Frugo nie tylko dodaje skrzydeł swoim fanom, ale również wspiera rozwój polskiego sportu. Puchar Frugo staje się coraz ważniejszym elementem w kształtowaniu przyszłych piłkarskich gwiazd, oferując młodym zawodnikom platformę do rozwoju i pokazania swoich umiejętności.

– „Puchar Frugo to miejsce, gdzie rodzą się przyszli liderzy piłkarscy. Wspierając ten turniej, chcemy dawać młodym ludziom możliwość rozwijania swojej pasji, odwagi i indywidualności, tak jak robi to Frugo od lat” – dodaje Prezes Włodarski.

4Move daje energii naszym w meczach z Portugalią i Chorwacją! Dodano: 10/10/2024 Piłka 4move News Prasa

Już w sobotę reprezentację Polski czekają kluczowe mecze z Portugalią, a we wtorek z Chorwacją. 4MOVE, jako oficjalny napój izotoniczny, wybrany przez PZPN dla naszej reprezentacji, będzie wspierać zawodników w trakcie przygotowań, treningów i meczów, zapewniając im optymalne nawodnienie.

Prezes FoodCare, Wiesław Włodarski, miłośnik sportu i kibic polskiej reprezentacji podkreśla wagę tego partnerstwa:

"Zawsze wierzyliśmy w siłę sportu i jego zdolność do łączenia ludzi. Nasze napoje 4MOVE zostały stworzone z myślą o wsparciu sportowców na każdym poziomie, od amatorów po profesjonalistów. Teraz, kiedy Polski Związek Piłki Nożnej, wybrał nasze napoje, mamy zaszczyt wspierać naszą narodową drużynę, dostarczając im produkty, które pomogą w walce o najwyższe cele. To dla nas niezwykle emocjonujący moment biznesowo, jak również prywatnie – wszyscy jesteśmy kibicami i wspieramy naszych piłkarzy. Dostarczając najlepsze produkty na rynku, chcemy przyczynić się do osiągnięcia przez naszą drużynę najwyższych trofeów, na które tak wszyscy liczymy.”

4MOVE, jako lider wśród napojów sportowych, oferuje produkty, które pomagają sportowcom na najwyższym poziomie utrzymać formę i kondycję. Marka od wielu lat zaangażowana jest w piłkę nożną, wspierając zawodników, trenerów, jak i kluby. 4MOVE współpracował do tej pory z takimi osobowościami futbolu jak Jose Murihno, Adam Nawałka, Jerzy Dudek czy drużyna Borussi Dortmund.

Partnerstwo 4MOVE z Polskim Związkiem Piłki Nożnej nie kończy się na współpracy z pierwszą reprezentacją. Black jest sponsorem polskich sędziów piłkarskich. A FRUGO wspiera młode talenty, organizując Puchar Frugo 1x1, który promuje indywidualne zdolności piłkarskie. Finał Turnieju odbędzie się już 16 października.

"Wspieranie piłki nożnej to dla nas nie tylko inwestycja w sport, ale również w przyszłe pokolenia młodych zawodników. Nasza współpraca z PZPN ma na celu rozwój zarówno profesjonalnego, jak i amatorskiego sportu w Polsce, a nasze produkty pomagają zawodnikom na każdym etapie ich kariery – od najmłodszych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z piłką, po mistrzów grających na najwyższym poziomie." - dodaje Prezes Włodarski.

4MOVE wspiera reprezentację Polski Dodano: 6/7/2024 Piłka Reprezentacja Prasa 4Move

4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Teraz zadba także o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024! Producent topowych napojów izotonicznych został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.

Marka 4MOVE w swoim DNA ma wpisany sport we wszystkich jego odsłonach. Jej produkty każdego dnia towarzyszą osobom, które cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas różnorodnych aktywności. 4MOVE wspiera również sportowców, którzy rywalizują na najwyższym światowym poziomie, jak koszykarz NBA Jeremy Sochan.

Dołączenie do grona oficjalnych partnerów Polskiego Związku Piłki Nożnej jest dla polskiego brandu kolejnym krokiem w realizowaniu strategii biznesowej i wzmacnianiu świadomości marki wśród miłośników sportu oraz zdrowego stylu życia. Napoje 4MOVE będą nieodłącznym elementem zgrupowań kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Ponadto logotyp marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich.

– Jesteśmy niezmiernie dumni, że napoje 4MOVE pomogą biało-czerwonym walczyć o zwycięstwa podczas nadchodzących mistrzostw Europy. Podobnie jak miliony polskich kibiców, traktujemy reprezentację jako dobro narodowe i mocno trzymamy kciuki za nasz zespół. Od wielu lat konsekwentnie inwestujemy w polski sport, zarówno ten profesjonalny, jak i amatorski. Cieszymy się, że objęliśmy teraz naszymi działaniami sponsoringowymi najpopularniejszą drużynę w kraju. Mamy nadzieję, że sukcesy reprezentacji przyczynią się także do budowania świadomość marki 4MOVE na kluczowych dla nas rynkach eksportowych – podkreśla Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare Sp. z o.o.

Współpraca z PZPN zakłada również działania wykraczające poza pierwszą reprezentację. Marki 4MOVE oraz BLACK zyskają tytuły oficjalnych sponsorów polskich sędziów, a marka FRUGO zostanie sponsorem tytularnym Turnieju Gry 1x1, którego główną ideą jest promowanie indywidualnych zdolności młodych zawodników oraz kształtowania ich odwagi na boisku.

Kupuj, rejestruj i ciesz się smakiem zwycięstwa! Startuje wielka loteria 4MOVE z atrakcyjnymi nagrodami Dodano: 5/6/2024 Loteria News 4move

Kup dowolny napój 4MOVE, zachowaj paragon i zarejestruj go na stronie konkursowej. To wystarczy, by wziąć udział w losowaniu sportowego samochodu BMW Serii 2 Gran Coupe! Ponadto, co tydzień, w wielkiej loterii 4MOVE można wygrać smartwatche Garmin, a każdego dnia na szczęśliwców czeka 100 zł w gotówce. A zatem, jak głosi przesłanie marki: „Now it's your move”!

4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Jej produkty towarzyszą również osobom, które nie uprawiają wyczynowo sportu, ale cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas codziennych aktywności.

Ambasadorem 4MOVE jest Jeremy Sochan, jedyny polski zawodnik w NBA. Podczas specjalnej konferencji prasowej koszykarz wielokrotnie podkreślał, jak duże znaczenie mają dla niego wartości, którymi kieruje się marka: – Wspólnie z 4MOVE mamy szansę promować „healthy lifestyle”. To bardzo ważne dla wszystkich, nie tylko dla profesjonalnych sportowców – mówił zawodnik.

Jeremy Sochan promuje obecnie napoje 4MOVE w kampanii: „Now it's your move to write your own story”. Teraz, zgodnie z jej przesłaniem, wystarczy wykonać ruch, aby wejść do gry o niezwykle atrakcyjne nagrody.

Wielka loteria marki staruje 13 maja i potrwa przez 5 miesięcy, do 13 października 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Raz w tygodniu wśród uczestników rozlosowany zostanie jeden spośród 22 sportowych smartwatchy Garmin Forrunners 965, a na głównego laureata czekać będzie luksusowe BMW Serii 2 Gran Coupe!

Jak wziąć udział w losowaniu?

Aby dołączyć do zabawy, należy kupić dowolny napój 4MOVE, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.4move.dobreaktywacje.pl.

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie nagrody Dodano: 5/6/2024 Loteria News Black

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest luksusowy samochód BMW X1! Na szczęśliwców czeka również codzienny zastrzyk energii i gotówki w 100-złotowych banknotach.

Nocą, gdy miasto budzi się do życia, zawsze pod ręką jest BLACK. Dostępny dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja energii potrzebnej, by królować na każdym polu.

„King of the Night” ma jednak coś więcej do zaoferowania dla swojego dworu. W poniedziałek, 29 kwietnia, startuje wielka loteria BLACK, która potrwa do 29 września 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Zaś na głównego laureata czeka luksusowe BMW X1!

Jak wziąć udział w losowaniu?

Aby wejść do zabawy, należy kupić dowolny napój marki BLACK Energy, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.blackenergydrink.dobreaktywacje.pl

Wraz z rozpoczęciem loterii wystartowała dedykowana akcji kampania 360. W sprzedaży pojawiły się już produkty z komunikacją loteryjną BLACK. Zaplanowano również szerokie działania reklamowe na terenie całego kraju, obejmujące zarówno OOH, digital, social media, jak i emisję spotów w telewizji.